امید به زندگی یک بیمار با پیوند کلیه
نوشته شده توسط : Andy

امید به زندگی یک بیمار با پیوند کلیه

پیوند کلیه همیشه به عنوان بهترین راه برای معکوس وضعیت سلامت در نارسایی کلیوی و بیماری کلیه در مرحله پایانی دیده می شود. صحبت از یک بیمار پیوند کلیه، آن را از فرد به فرد متفاوت است. با این حال، بهینه سازی سلامت بیش از حد و در نتیجه به حداقل رساندن عوامل که می تواند وضعیت کلیه شما را بدتر کند، می تواند به بهبود زندگی شما و بهبود کبد کمک کند. هنگ می تواند پس از پیوند کلیه شما زندگی می کند؟ این در واقع به شما بستگی دارد.

این نیز خوب است اگر شما می خواهید یک مشاوره مستقیم با خدمات آنلاین رایگان ما که از گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش شما شروع می شود شروع کنید.

چه چیزی پس از پیوند کلیه می تواند امید به زندگی را تحت تاثیر قرار دهد؟

عدم پذیرش

شکست مهمترین عارضه ای است که می تواند پس از پیوند ایجاد شود، که در آن سیستم ایمنی بدن را در مقابل حمله همه مواد خارجی مانند باکتری محافظت می کند. این سیستم حفاظت می تواند بافت پیوند شده از شخص دیگری را به عنوان یک غریبه تشخیص دهد و اقدام به مبارزه با این مهاجم خارجی کند.

نارسایی نقش مهمی در تأثیرگذاری بر امید به زندگی و کیفیت زندگی بیماران پس از پیوند کلیه دارد. برای نظارت بر انحراف، پزشک شما می تواند داروهای ضد ویروسی را برای شما تجویز کند. بدون کنترل خوب، نارسایی می تواند عوارض جدی ای را ایجاد کند که می تواند امید به زندگی شما را بیش از شکست کاهش دهد.

علاوه بر این، داروهای ضد رتروویروسی که انتخاب می کنید نیز اهمیت دارند. خبر خوب این است که برخی از داروهای خاص اثبات شده است، به خصوص در مرحله اولیه شکست، موثر هستند. اگر intrast دارید، می توانید یک پیام را در زیر راهرو بگذارید تا لیستی از داروها دریافت کنید.

عود

تعداد کمی از افرادی که پیوند کلیه را برای بیماری های کلیوی خاص انجام می دهند، می توانند به راحتی پس از پیوند کلیه، عود بیماری آسیب ببینند. عود بیماری کلیه ممکن است بدتر از وضعیت قبل از پیوند کلیه باشد.

اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتری دارید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید! ما برای کمک به اینجا هستیم پست من Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707 است.





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: